Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca stacjonarna w Krakowie przy ul. Sereno Fenn’a 6
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
· bardzo dobra znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) pozwalająca na profesjonalną komunikację B2B,
· bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
· umiejętność logicznego myślenia, umiejętność ustalania priorytetów, wielozadaniowość, odpowiedzialność, samodzielność,
· dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook),
· mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta.
Oferujemy:
· umowę o pracę,
· ciekawą, pełną wyzwań pracę oraz przyjazną atmosferę w ambitnym zespole,
· dużą samodzielność i możliwość samorealizacji,
· stabilne warunki zatrudnienia z możliwością awansu,
· pracę stacjonarną wg kalendarza polskiego,
· dogodną lokalizację, z łatwym dojazdem - Stare Miasto,
· Smart Lunch - pyszny obiad w każdą środę,
· voucher na catering z okazji Twoich urodzin.
Zainteresowana/y? Wspaniale!
Prosimy o przesłanie aplikacji z podaniem w tytule wiadomości numeru referencyjnego „SOK 2025/11” na adres: sales@lingualab.pl
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.