Regulamin portalu
I. Wstęp
- Niniejszy Regulamin (dalej jako: Regulamin), określa zasady korzystania z Portalu Akademickiego Biura Karier Akademii Ignatianum w Krakowie (dalej jako: Portal ABK AIK).
- Akademickie Biuro Karier jest jednostką Akademii Ignatianum w Krakowie, podległą Prorektorowi ds. Cyfryzacji i Rozwoju Uczelni ks. dr hab. Andrzejowi Sarnackiemu SJ, prof. AIK.
- Portal ABK AIK jest własnością Akademii Ignatianum w Krakowie (dalej jako: AIK). AIK jest administratorem danych osobowych Użytkowników serwisu. Akademickie Biuro Karier AIK zarządza serwisem w imieniu AIK.
- Portal ABK AIK został sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: POWR.03.05.00-00-Z203/18 Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni.
II. Definicje
- AIK – Akademia Ignatianum w Krakowie;
- ABK AIK – jednostka administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, będąca administratorem Portalu ABK AIK;
- Portal ABK AIK – aplikacja webowa, dostępna dla użytkowników zalogowanych i niezalogowanych, korzystających z funkcjonalności portalu;
- Użytkownicy portalu – osoby korzystające z dostępnych funkcjonalności oferowanych przez Portal ABK AIK (zalogowani – posiadający konto na portalu i niezalogowani – nieposiadający konta na portalu);
- Pracodawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej poszukujący/a kandydatów do pracy/praktyk/staży/wolontariatu za pośrednictwem Portalu ABK AIK;
- Administrator Portalu ABK – pracownik Biura Karier administrujący prawami użytkowników oraz zarządzający całym Portalem ABK AIK;
- Pracownik Uczelni – należy przez to rozumieć osobę zatrudnioną w Uczelni na podstawie umowy o pracę.
- Oferta – oferta pracy, praktyk, stażu, wolontariatu, projektu, szkolenia, itp. zamieszczona przez Pracodawcę lub Pracownika Uczelni na Portalu ABK AIK;
- Konto – zbiór zasobów, funkcji i uprawnień utworzonych dla poszczególnych grup użytkowników na Portalu ABK AIK
- Polityka prywatności – polityka prywatności określona w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
III. Cele i zadania Portalu ABK AIK
- Portal ABK AIK:
- przeznaczony jest do prezentowania ofert zgłaszanych przez Pracodawców oraz przekazywania ich Użytkownikom portalu.;
- dostarcza informacji nt.: rynku pracy, oczekiwań pracodawców, oferty warsztatów, szkoleń, itp.;
- umożliwia m.in.: aplikowanie na złożone przez pracodawców oferty, przeprowadzanie zapisów na wydarzenia organizowane i współorganizowane przez ABK AIK.
- Portal ABK AIK przeznaczony jest przede wszystkim dla:
- Studentów i studentek AIK;
- Absolwentów i absolwentek AIK;
- Pracodawców.
- Na Portalu ABK AIK mogą być zamieszczane następujące treści:
- Oferty pracy/praktyk/stażu/wolontariatu/projektu;
- Profile i wizytówki Pracodawców;
- Informacje o szkoleniach, wydarzeniach, kursach itp.;
- Profile zawodowe Studentów/Studentek.
- Zamieszczanie na Portalu ABK AIK treści o charakterze komercyjnym (np. o płatnych szkoleniach, kursach) jest dozwolone tylko i wyłącznie po akceptacji treści oferty przez Administratora Portalu ABK AIK.
- Korzystanie z portalu jest bezpłatne dla Pracodawców, Studentów/Studentek, Absolwentów/Absolwentek.
IV. Zasady korzystania z Portalu ABK AIK
- Pracodawcy:
- Pracodawca przed zgłoszeniem oferty rejestruje jedno konto na Portalu ABK AIK.
- Pracodawca zgłaszający ofertę, zobowiązany jest prawidłowo wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie https://abk.ignatianum.edu.pl
- Oferta przed udostępnieniem jest każdorazowo aktywowana przez Administratora Portalu ABK AIK.
- ABK AIK zastrzega sobie prawo do nieaktywowania oferty, które budzą wątpliwości co do ich rzetelności lub/i w przypadku niemożności skontaktowania się z przedstawicielem pracodawcy, który złożył na Portalu ABK AIK ofertę.
- ABK AIK zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji ofert nieodpowiadających profilowi kształcenia na uczelni lub pochodzących z niepewnego źródła.
- Oferty przesyłane przez agencje pośrednictwa pracy mogą zostać aktywowane tylko w przypadku wpisania w ofercie nazwy firmy, na zlecenie której działa agencja.
- Udostępnione za pośrednictwem Portalu ABK AIK dane osobowe Użytkowników portalu będą przez pracodawcę przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, do których zostały zebrane.
- Pracodawca zakładający konto na Portalu ABK AIK przyjmuje i akceptuje warunki Regulaminu z chwilą zarejestrowania się na Portalu ABK AIK.
- Pracodawca rejestrując się na Portalu ABK AIK automatycznie wyrażenia zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną, regulaminem portalu oraz polityką prywatności
- Studenci/studentki, absolwenci/absolwentki:
- Logowanie w Portalu ABK AIK jest dobrowolne i bezpłatne.
- Warunkiem korzystania ze znajdujących się na Portalu ABK AIK ofert, niektórych funkcjonalności jak możliwość tworzenia swojego profilu kandydata, czy otrzymywania dedykowanych powiadomień, jest założenie konta, w tym logowanie na portalu oraz zgoda na otrzymywanie powiadomień.
- Użytkownik portalu ma możliwość rezygnacji z otrzymywania powiadomień.
- Każdy Użytkownik portalu ma możliwość wglądu i poprawy swoich danych osobowych.
- Użytkownik rejestrując się na Portalu ABK AIK jest zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania regulaminu Portalu ABK AIK oraz polityki prywatności.
- Rejestracja/Logowanie na ABK AIK pozwala na korzystanie z dostępu do Ofert wraz z możliwością aplikowania na nie, tworzeni CV i udostępniania go pracodawcom.
- Aplikując na oferty kandydat przyjmuje do wiadomości, że udostępnia w ten sposób dane osobowe zawarte w CV lub/i w innych przesłanych za pośrednictwem portalu dokumentach właściwemu pracodawcy.
- Jeden Użytkownik może mieć tylko jedno konto na portalu ABK AIK.
- Administrator ABK AIK zastrzega sobie prawo do usunięcia konta bez podania przyczyny.
- W przypadku zmiany statusu prawnego Użytkownika, Użytkownik może w dalszym ciągu utrzymać dotychczasowe konto po zaktualizowaniu niezbędnych danych.
V. Postanowienia ogólne
- Zakazuje się wprowadzania do Portalu ABK AIK treści niezgodnych z prawem, treści dyskryminujących, naruszających dobra osób trzecich, a także treści niezwiązanych z obszarem zawodowym. Administrator Portalu ABK AIK zastrzega sobie prawo do usuwania takich treści bez konieczności uzasadniania swojej decyzji.
- AIK nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności wynikłymi z korzystania przez nich z Portalu ABK AIK w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem oraz szkód wynikłych z podania niepełnych lub nieprawdziwych danych.
- AIK nie ponosi odpowiedzialności za sposób prezentowania treści na urządzeniach Użytkownika oraz za brak dostępu do Portalu ABK AIK spowodowany awariami, przerwami technicznymi, przerwami w świadczeniu usług dostawców internetowych, utratą danych lub wskutek działania siły wyższej.
- AIK nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani za oferowane przez Pracodawców warunki pracy/praktyk/staży/wolontariatów oraz za przebieg
i wynik procesów rekrutacyjnych. AIK nie uczestniczy w takich procesach, nie udziela referencji
i nie bierze także odpowiedzialności za treść informacji publikowanych czy podawanych przez Kandydatów. Sposoby potwierdzania kwalifikacji absolwenta uczelni określają odpowiednie przepisy prawa.
- AIK nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani za oferowane przez m.in. Pracodawców warunki szkoleń/warsztatów/konferencji itp. oraz ich przebieg.
- Administrator Portalu ABK AIK zastrzega sobie prawo do usuwania kont użytkowników, którzy nie logowali się do systemy przez ostatni rok.
- AIK nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe lub niezgodne z prawem wykorzystanie danych osobowych Kandydatów/ek pozyskanych przez Pracodawców za pośrednictwem Portalu ABK AIK.
- Ewentualne skargi i uwagi dotyczące działania portalu oraz wnioski dotyczące korzystania z praw dotyczących danych osobowych można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: abk@ignatianum.edu.pl
VI. Ograniczenia w korzystaniu z Portalu ABK AIK
- Zabrania się wprowadzania na Portal ABK AIK treści niezgodnych z prawdą, niezgodnych
z przepisami prawa lub naruszających dobra osobiste osób trzecich.
- W przypadku stwierdzenia podania przez Użytkownika nieprawdziwych danych Administrator Portalu ABK AIK ma prawo do:
- wezwania Użytkownika do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości;
- zablokowania Konta Użytkownika do momentu wyjaśnienia sprawy;
- skasowania Konta Użytkownika.
- Administrator/Pracownik Portalu ABK AIK zastrzega sobie prawo do usunięcia konta Użytkownika, którego działania zostały uznane za szkodliwe lub niezgodne z treścią Regulaminu.
- Zabronione jest przekazywanie osobom trzecim danych dostępowych do konta Użytkownika (loginu i hasła).
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek działania potencjalnie lub faktycznie utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowe działanie Portalu ABK AIK.
VII. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Portalu ABK AIK jest AIK.
- Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu umożliwienia korzystania z funkcjonalności Portalu ABK AIK. Podanie danych osobowych jest niezbędne do pełnego korzystania z Portalu (newsletter, szkolenia, warsztaty, konferencje, dostęp do ofert pracy, praktyk, i stażu, możliwość przeglądania udostępnionych CV kandydatów czy bazy pracodawców).
- Każdy Użytkownik ma prawo do ochrony jego prywatności. Zasady dotyczące przetwarzania przez ABK AIK danych osobowych użytkowników Portalu określa Polityka Prywatności.
VIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin może być zmieniony jednostronnie przez Akademię Ignatianum w Krakowie w każdym czasie w całości lub części i obowiązuje w nowym brzmieniu od momentu jego opublikowania.
- Użytkownik, który nie wyrazi zgody na zmieniony Regulamin, nie będzie miał możliwości korzystania z Portalu ABK AIK.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem uruchomienia Portalu ABK AIK.