Ogólnopolski konkursu Contact Center Academy Awards

Praca obroniona?
Czas, żeby zobaczyła ją cała branża!
|
Praca dyplomowa skończona, obrona zaliczona, a Ty możesz w końcu odetchnąć z ulgą. Myślisz, że to koniec tej historii? Nie tym razem 😉
Zamiast chować ją na dnie folderu i zostawiać tylko w pamięci komisji, daj jej drugą szansę. Niech Twoja praca znów przemówi – tym razem do całej branży!
|
Poznaj Contact Center Academy Awards
|
Konkurs Contact Center Academy Awards, skierowany jest do studentów i absolwentów, którzy w swoich pracach dyplomowych poruszają tematykę contact center oraz zarządzania procesami, technologiami i doświadczeniem klienta (CC&CX).
Celem inicjatywy jest wyróżnienie najciekawszych i najbardziej wartościowych prac dyplomowych, które nie tylko podejmują aktualne wyzwania branży, ale także mogą realnie wpłynąć na jej rozwój. Konkurs ma także łączyć środowisko akademickie z praktykami i liderami rynku CC.😃
|
|
|
|
Kto może wziąć udział?
|
Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów z obronioną pracą licencjacką, magisterską i doktorską (również pisaną poza trybem uczelnianym), które zostały obronione w latach 2021–2025.
Prace mogą być teoretyczne lub empiryczne, napisane w języku polskim lub angielskim.
|
Tematyka pracy
|
Konkurs jest skierowany do osób, które w swoich pracach dyplomowych poruszają tematykę związaną z contact center (operacje, technologie, trendy) w tym:
- zarządzaniem zasobami w CC optymalizacją procesów CC i CX
- wykorzystaniem nowych technologii (AI, chatboty itp.)
- customer journey i doświadczeniem klienta w zdalnych kanałach komunikacji
- oraz innymi pokrewnymi zagadnieniami.
|
Dlaczego warto?
|
Zamiast chować ją do szuflady, pokaż ją światu i zgarnij:
🏆nagrodę, 🌐uznanie branży CC, 🤝nowe kontakty i zawodowe możliwości
Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali Polish Contact Center Awards, która odbędzie się 12 czerwca br. To prestiżowe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do promocji, networkingu i wejścia w świat praktyki biznesowej.
Zgłoś pracę do 20 maja!
|
|
|
|
|
